De reis gaat beginnen!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Chantalle Linden - WaarBenJij.nu De reis gaat beginnen!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Chantalle Linden - WaarBenJij.nu

De reis gaat beginnen!!

Door: Chantalle

Blijf op de hoogte en volg Chantalle

05 November 2013 | Nederland, ettenleur

Hoi allemaal,

omdat veel mensen aangaven dat ze ons wel wilde volgen heb ik deze pagina dan toch maar aangemaakt, al is schrijven niet mijn sterkste punt!

Het gaat nu toch echt beginnen morgen om 05.00 gaat de wekker (die van Chuck waarschijnlijk om 5.55) en dan zullen we om 6 uur (dit wordt dus 6.30 aangezien Chuck er weer te laat uit is gekomen) gaan vertrekken, Chuck vanuit Bossenhoofd en ikzelf vanuit Etten-Leur met mn lieve moeder en vriendinnetje!
De bedoeling is dat we om 7.45 op schiphol zijn aangezien we drie uur van te voren aanwezig moeten zijn, we vertrekken dus om 10.45 de lucht in en zullen donderdagavond rond 19.00 in Sydney aankomen (dit zal ongeveer 09.00 in Nederland zijn).

Vandaag (en al de hele week) voel ik vlinders in mn buik, heb ik energie voor tien en zit mn hart in mn keel. Of ik zenuwen heb? Hoe kom je erbij!
Chuck ben jij zenuwachtig? Ja begint nu toch wel te komen, 10 minuten later.. Ik zeg nu wel tegen iedereen dat ik zenuwachtig ben maar dat ben ik eigenlijk helemaal niet.. (daarom staat nu waarschijnlijk zijn tas ook nog niet klaar..)

Vandaag nog even lekker een potje kunnen "1000'den" met Opa en verder nog even van mijn lieve familie kunnen genieten (wat hou ik toch van ze, boehoeee) en nee pascal ik hoef geen tissue te hebben en robin dat bepaal ik zelf wel!!

Lieve familie en vrienden ik ga jullie missen! Maar ik ga natuurlijk ook genieten van deze mooie reis die ik mag/kan gaan maken met vriendlief!

Hoop dat jullie na dit verslag nog niet afgehaakt zijn en dan spreek ik jullie weer snel!

Liefss

  • 05 November 2013 - 20:57

    Allerliefste Leukste Beste Vriendinnetje Haha:

    Waaaahhh bijnaaaa. Even slapen en op naar schiphol :o :(.. Neee hoor ook zeker :d voor jullie haha. Lekker veel verslagen schrijven de eerste paar maanden, want dat ben je daarna vast beu. Tot vannacht haha kusss

  • 05 November 2013 - 21:05

    Niki:

    Geniet van elke dag!!!

  • 05 November 2013 - 21:19

    Vriendinnetje Ursula ;):

    Héééélll veel plezier lieverds, GENIET van elkaar en alle belevenissen!! Enn.. hoe kom je erbij dat we afhaken, zit hier met een big smile te lezen (je schrijft leuk!). Hint hint, die verslagjes hoop ik de komende maanden vaker te lezen als jullie daar uiteraard tijd voor gaan krijgen.
    Dikke smakkerds en we weten.. ook al zien/spreken we elkaar niet supervaak, we weten elkaar altijd weer te vinden en zelfs zo'n grote afstand zal dat niet in de weg staan!

    Liefss

  • 05 November 2013 - 21:21

    Maaike:

    Heel heel veel plezier dit zal wel een super mooie en gave reis worden geniet ervan een hele goede reis gewenst

  • 05 November 2013 - 21:32

    Antoinette:

    Geniet lieverds!!! X

  • 05 November 2013 - 21:32

    Carla:

    Hoi Chantalle en Chuck,
    Wij wensen jullie een hele goede reis, ontzettend veel plezier en mooie ervaringen!!
    Geniet ervan!
    Groeten Bernice, Carla, Merijn, Hilde en Stan

  • 05 November 2013 - 21:50

    Tessa:

    Ik voel de vlinders met je mee. Spannend!! Heeeeeel veeeeeel plezier!!!!!!! Xx

  • 05 November 2013 - 22:30

    Wannie:

    Super leuk dat jullie wat reisverslagen gaan vertellen, kan niet wachten...Hopelijk kan je zo nog even slapen en ga ik morgen zwaaien........ zwaai je even terug? Dikke klapzoenen en een hele goeie vlucht.. hoor wel in je volgende verslag hoe het vliegen is verlopen.. Toedels!!! XXXXX

  • 05 November 2013 - 23:15

    Corrie:

    chantal en chuck een hele goede vlucht .leuk om zo contact te houden met het thuisfront.gaelke dag even spieken of er nieuws is dat jullie er wat moois van maken is jullie wel toe vertrouwd
    Heel veel leuke maandjes en niet te bruin worden hoor
    allebij een knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, ettenleur

Chantalle

Reisverslagen Australië

Actief sinds 05 Nov. 2013
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 9423

Voorgaande reizen:

06 November 2013 - 06 Mei 2014

Australia!

Landen bezocht: